Saturday, March 10, 2012

3 weeks

Assalammualaikum anakanda. Dah 3 minggu sayang berada di alam sana. Umi rindu, tapi Umi tak bimbang sebab Allah swt tolong jagakan sayang untuk Umi. Terima kasih, Ya Allah.

Umi dan Abi dah berpindah dari Damansara Perdana. Sekarang Umi dan Abi di rumah Wan sementara nak tunggu rumah di Kota Damansara tu settle legal documentation.Terlalu banyak kenangan sayang di rumah tu. Umi sedih sangat, Abi pun sama. Sekurang-kurangnya ada cousins Thaqeef kat sini, Kakak Yaya & Abang Daniel. Happy Umi cerita-cerita dengan diorang. Kakak farah & Abang Farhan pun ada petang2 lepas habis sekolah. Abang Faheem & Abang Panpan balik time weekend, sempat Umi nak manja2 :)

Sayang, walaupun dah 3 minggu sayang pergi dalam perut Umi, ingatan dan kasih sayang kami akan kekal sampai bila2. Kadang2, Umi teringat balik memori sayang dalam perut Umi ni. Sayang ikut Umi pergi keje, pergi warehouse sales, pergi dating dengan Abi, pergi makan2. Indahnya waktu tu. One happy little family, kan?

Sayang, doakan Umi cemerlang masa interview Isnin ni ye. Umi nak join MNC tu jugak, Umi rasa nilah kenangan dan rezeki yang Allah bagi masa Umi pregnantkan sayang. Mana boleh Umi tolak, melainkan Allah Swt tak izinkan. Umi bersyukur :)

Abi Long ada pesan pada Umi, always remember Allah swt bagi ujian dan cabaran ni sebab Dia tahu kami mampu untuk menghadapinya dan ini akan menjadikan Umi dan Abi lebih kuat. InsyaAllah :)

Jaga diri sayang.

~Umi

No comments:

Post a Comment