Monday, March 26, 2012

1 month 1 week 1 day

Anakanda tetap dalam ingatan kami :)

2 comments:

  1. Assalam cik coach :). Slm perkenalan. Takziah atas pemergian arwah Thaqeef. Baby IUD ke? Maaf bertanya. InsyaAllah arwah Thaqeef sedang berbahagia di sana. Bertuah kita kerana berpeluang melahirkan seorang ahli syurga :). Allah telah memilih kita. If cik coach nak share apa2, boleh email saya. Saya yakin cik coach seorang yg kuat dan saya sgt gmbira jika kita sama2 dpt berkongsi kisah anak-anak kita sebagai perkongsian ilmu utk semua ibu di luar sana. InsyaAllah. Alfatihah utk arwah Thaqeef bin Thaha...

    ReplyDelete
  2. Wsalam, Ummi Najla. Baby Thaqeef, baby IUD masa 7 bulan dalam kandungan. Saya juga singgah membaca blog Ummi Najla dan rakan2 ibu baby IUD yg lain utk mencari kekuatan dan semangat (support group). Memang tak mudah utk saya dan suami melalui peristiwa ini dan kami bersyukur kerana keluarga dan rakan2 terdekat memberikan sokongan yg x berbelah bahagi.Terima kasih kerana sudi berkongsi rasa; dan saya yakin anak2 kita di 'alam' sana sdg bermain dgn rakan2 kecil yg lain. Agaknya baby Thaqeef jumpa Baby Najla disana. Pasti gembira anak2 kecil kita bermain di taman syurga. Alfatihah juga untuk Baby Najla. Semoga kita diberikan kekuatan oleh Allah SWT utk dugaan ini :) salam perkenalan.

    ReplyDelete