Sunday, October 4, 2009

Ahad yang luar biasa

Wedges: Sekadar hiasan.

Kaki sakit.
Terpelecok kat cafe berhampiran. Ada suara-suara seperti.. 'Eh, adik hati-hati'
Mak aihh... Malu lagi. Muka merah dan lagi merah sebab hari ni pakai blusher warna pink.
Lepas tu pura-pura tak sakit dan terus bangun lalu berjalan ala-ala supermodel (Sebab nak cover and kenalah pura-pura confident yang tak sakit)
Bwhaha. Nasib baik Cik Z ada. TQ beb!

Dan wahai wedges hitamku yang dah tak berapa nak seksi. patutkah saya menyingkirkan kamu? Habis lebam kaki kiri.

4 comments:

  1. kpd cik Coach,walau ape yg tjadi cik Z tetap syg kamu..heheh

    aku ape kurengnya lepas melihat ko sebegitu rupa, ko pun mlihat aku jadi ala2 mcm tu..hehe
    kita kan dah mcm adik bradik..

    i lagi,regarding "hujah balas utk cik z" tu..hehe mmg buat aku bgenang airmata..hehe..tapi xpe cik coach.."hujah balas utk Cik Coach" pasti mnanti..hehe..

    ReplyDelete
  2. tapi ko nampak aku melututkan? ces teori keseimbangan tak berjaya walaupun tadi ala-ala vogue jugak(ces statement perasan lagi).. bwahaha..

    2org staff lelaki tu boleh plak terkejut, konon-konon aku melutut kat dia, macam nak salam hari raya.Apa kes nak salam dia?

    yang tak tahan lps jumpa Abang Ehem-ehem... kaki ko pun alahai.. sayur je. layu-layu gitu. kita perlukan nasi kot. ke ko dah terpikat ngan abg tooooot~ turn ko plak kena gosip okay :P

    yela.yela.. aku tunggu hujahan balas dari pihak peguam defendan.


    p/s: minyak angin sangat membantu ketika ini.

    ReplyDelete
  3. alaa aku igt ko mau bersilat td..heheh kui3..

    opss!~ gosip dgn abg tu ke?? hahaha tp cik coach, peristiwa d pizz hut masih aku xlupe.hehe

    kaki aku tiba2 lembut layu mcm sayur sbb terkejut abg tu kata kita smua bila chambering if buat accident cases tpaksa igt balik biologi.. ayoyo!hehe..paper score masa SPM dulu.lalala!~

    p/s: 1. cik coach, "crocodile" dah marah kita laa..kita pakai,pijak,hentak, dia.. skrg dia dah buat hal..tp kita buat2 cool jer..haha maintain cun geng!~ haahah

    2. hujah balas utk cik coach dah tersedia.haha...respon2 ! aku tggu..hahaah

    ReplyDelete
  4. seres bukan bersilat.
    tak sangka statement ko tadi buat aku menjadi 'superwoman' lalu terbang dan kemudian melutut ditepi gantang. ejejeje.. nak puji ko ayat power dalam hal story mory ni.

    FYI, abg toooot~ dan ko okay je, cuma tak dpt bayangkan ko dan dia bersanding di pizza hut. Pasti suweeet kan?

    Dah.Dah lepas ni kita beli jenama lain pula. jgn brand "buaya" sudah. Kita beli Bata yang mcm aku selalu pakai. Selipar pun selipar la.. feduli afe~ janji sempoi.

    Okay! Sedia untuk cek hujah balas anda.

    ReplyDelete