Thursday, January 14, 2010

Alhamdulillah

Alhamdulillah. Finally, VARSITI dah berjaya dipublishkan oleh Ber*ta Har*an.Penat jugaklah nak bagi ideas, brainstorming and all.
Dari colour logo, isi dan inti2 (haha.. dah macam kueh mueh) kandungan.
Semua kena argue. Memang sah loyer.

"I think, semua yang pegang/baca VARSITI, mesti ada perasaan bangga. Contoh; macam pakai kasut Adid*s, rather than As*di ;maka brand image adalah penting"

Sila jangan sue saya :D

Tapi yang paling best = experience jadi editor di NSTP/BH.. hahaha... bagi saya nak berangan dan perasan sekejap :D

Time sumbang saran/ brainstorming ideas.
Tulisan doctor. Mencicit nak siapkan akibat hanya diberi masa 5 minit untuk siapkan idea yang caca marba. Pembaris pun saya tak guna. Sebab dorang tak bagi. Artlah tu, kata Cik Coach lagi :D Okay2 saya mengaku, subjek pendidikan seni selalu dapat B.

Pelancaran VARSITI oleh Datuk Seri Khaled Nordin, Menteri KPT.

Hah, sila lihat logo VARSITI. Comelkan kalernye? hehe..
Sila baca berita selanjutnya disini

Tapi yang paling best;
Haha. Yes the Money $ and the Domino's pizza.
Eh eh, partly la.
No, yang the best ialah;
The info dalam sisipan tu.
Alhamdulillah, saya bersyukur :D
Sekurang-kurangnya dapat membantu mahasiswa/i dan bakal mahasiswa/i.
Sayang juga Cik Coach pada generasi akan datang... ejeje..

No comments:

Post a Comment