Saturday, September 26, 2009

Happy Birthday!

Dear ASBinJ,

Selamat Hari Jadi!

Dah tua dan yang paling seronok, kita sebaya. Amacam?Legally, I'm still 22, ye. Selagi tak my birthday , kita tetap seusia. (Perasan muda kot)


Terima kasih sebab time diri ini 'sakit', andalah sahabat yang bawak diri ini ke Pusat Kesihatan.

Terima kasih sebab tolong macam2, sampai dah habis jari kaki mengira.

Terima kasih sebab jadi BFF yang baik dan memahami walaupun kadang2 member2 aku syak yang ko ni Boi Pren aku . Iskk.. Kita kawan sampai bila2kan?

We can talk about anything especially about love, studies, politics, and etc. Tapi bila pasal bola, aku terus off ye. Wisel, time out, kad kuning, kad merah... ngeee...Tak faham aku.

Seronok sangat dapat kawan baik mcm ni.


Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dan semua yang positif2lah. :)

Tak tau nak belikan apa.

Tapi bg hadiah jadi ayah angkat untuk my kura2 (Ian & Gabby) boleh ?

Happy Birthday! Nanti kita celebrate your birthday dengan semua scandals ko 1Malaysia ye.

Ko nak kek Man U ke? Nanti aku beli yer, oven aku terbakar.Lain le kalo ko nak repairkan. Bwhaha :P





4 comments:

  1. ee..thnx sesangat..ada dedicated entry for me..hehe..ye diriku udah tua...sedey2...welkam to adulthood, say no to early parenting..haha...jd bpk angkat?mampukah diriku memikul tanggungjawab maha hebat itu?cmne kalo anak2 tuh jd spoil cm aku??haha..neway, link la blog aku disini...haha

    ReplyDelete
  2. ala.. ko jage jer my babies time aku balik KL ye. Bagi makan, mandi dan tepek2 bedak. ahaks :P

    yerp.. sudah di link :)

    ReplyDelete
  3. dah lah. ko je tak cek kan?
    saje nak bagi aku gelabah.. cett

    aku tak sbr nak borak ngan ko.

    ajak kedua2 anak angkat ku di uum.

    Gila ecah panggil aku Mama. tapi best gak..
    rase kena bertanggungjwb lebih..

    haaa.... gila lah aku ni.. toing-toing

    ReplyDelete